BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Friday 29 June 2012

SELAMAT TINGGAL SAYANG

Sekarang aku betul-2 give weh , aku dah tak mampu nak tanggung nih sume sens0rang , aku tak0d nak lupakan kau ,aku tak yakin dengan diri aku sendiri even ramai kawan and adeq angkat aku suruh lupakan kau,macam mana aku nak lupakan kau weh ? Bagi tahu sikid , Aku tahu kau bahagia dengan pilihan kau sekarang nih , kau mampu hidup tanpa aku ,begitu mudah
kau buang aku , telalu cepad lupakan aku
Tiap-2 hari aku teringat saat kita bersama dulu , mybe kita tak lama mana pun ,, tapi kenangan kau dengan aku terlampau banyak , dulu tiap-2 petang kita mesti jumpa , kalau tak jumpa kau merajuk , sekarang aku duduk rumah je tiap-2 petang , takde lagi dah gur
auan kau , cubitan kau , pelukan kau ,, dulu kita
selalu r0nda-2 , siap ajar main pacak lagi
, sekarang adeq angkat aku jew kadang-2 bawak pegi r0nda ,kalau tak duduk rumah jelah ,sebab aku dah malas
nak pegi jalan-2 , kalau dulu tepat jew pukul 11.3o p.m kau or aku mesti call , bergayut sampai telelap , sekarang nih aku tidur pun awal 10.3o p.m da
tido , takde lagi dah ucapan teddybear, iloveu , dari
kau ,, sumpah aku telalu rindukan kau ,Tapi
sekarang aku dah sedar yang kau tak perlukan aku lagi
, aku harus lupakan kau ,buang kau dari hidup aku
,, even aku taktahu mampu kah aku ? Tapi aku cuba
,   sem0ga bahagia daus ,even kau dah lukakan hati
and kecewakan aku , aku tetap hargai hadir kau dalam
hidup aku 2 bulan lepas   Aku d0akan kau kekal
, jage lah die el0k-2 jangan sakiti die , hargai kehadiran die , aku undur diri , kalau kita betul-2 sayangkan s0me0ne tuh kite mesti mampu berk0rban nt0k die , n0w aku berk0rban nt0k relati0n kaw , harap kau
hargai pengorbanan aku , 1 jew aku mintak dekat kau if 0ne day aku dah lupakan kau , if aku tengah
bahagia dengan bf aku , t0l0ng jangan kau kembali ,
jangan ucap sayang , nyesal atas perbuatan kau dulu ,
saat tuh kau berk0rbanlah nt0k aku kerna aku takkan
mampu menyakiti bf aku , aku takkan mahu curang , tipu or tak jujur dengannye , aku taknak buad die kecewa ,, andai kate nih tejadi maafkan aku daus
But im realy l0ve y0u until died   Selamat tinggal mr.teddybear , at0k , dekm0k , bie

KECHIKMIHOSHIN-KA-

0 comments: